Wednesday, February 15, 2012

België, waarom? Maserati GranCabrio met neonlicht!

Letselschade Advocaten


Gepost op 12-02-2012 om 11:03 door robbie in Cabrio, Maserati, Tuning, Video 58 Reacties »

Maserati GranCabrio met neonlicht
Kan iemand mij aub uitleggen waarom een inwoner van Belgie het nodig vond om zijn prachtige Maserati GranCabrio te voorzien van een bodykit van Novitec en ook nog een hele batterij aan blauwe neon lampen. Dit is wat ze dus heiligschennis noemen!

Er zullen weinig mensen aan mij twijfelen als ik zeg dat p Maserati GranCabrio een van p (zoniet p!) mooiste cabriolets is die momenteel te koop is. Het is dus helemaal niet nodig om zo’n kunstwerk te verminken met een bodykit van Novitec. En die immens foute blauw neonverlichting is natuurlijk helemaal nergens voor nodig.

Ik begrijp niet hoe iemand dit ooit in zijn hoofd heeft kunnen halen. Kan iemand uit Belgie dit wellicht toelichten?

Daarnaast begrijp ik niet dat deze auto wordt omschreven als een “MC Stradale replica” want daar lijkt het toch echt niet op. Overigens ben ik wel benieuwd of deze GranCabrio van Novitec ook 590 pk heeft gekregen of dat alles onder p motorkap hetzelfde is gebleven.

Letselschade Advocaten Nederlands

No comments:

Post a Comment