Tuesday, February 14, 2012

Opletten graag, er komt ijzel aan [Drift Alert]

Letselschade Advocaten


Gepost op 12-02-2012 om 15:15 door ricardo in Verkeer 38 Reacties »

Winterweer lvl: 99

Wie vanavond geen zin heeft om vangrails, bermen of overstekende lantaarnpalen te toucheren doet er goed aan dit ingelaste Autoblog Weerpraatje tot zich te nemen: JAAA, VERHOOGDE KANS OP DRIFTSITUATIES!

P Elfstedentocht zit er niet in qua bevroren water, aangezien p dooi ons land heeft bereikt. En daarbij gaat het op verschillende plekken sneeuwen. Die sneeuw kan in p kustprovincies overgaan in regen, ergo: ijzel op p wegen. Dat laagje gladheid wat er aan zit te komen kan ook p reeds gestrooide wegen omtoveren tot automotive glijbanen. P woorden van Weeronline:

Vanavond en vannacht blijft er kans op gladheid door bevriezing van natte weggedeelten. Later vanavond en vannacht trekken nog enkele buitjes over het land, waarbij kans is op ijzel.

Bindende kijktip: een mix van ijzel en een aflopende weg kan leiden tot een worst-situation scenario, zoals in dit filmpje is vastgelegd. Uitstappen maar!

Nee niks driften, gewoon voorzichtig rijden.

Zo meteen toch maar p spijkerbanden monteren voor morgenvroeg.

Ik ga even me fiets klaarmaken voor epische lol =D Snowboard ipv een een voorwiel. Gegarandeerde lol?

@The_12oach: Uhm, snowboard op een ijswegdek is geen lol denk ik. Ijzel vormt geen mooie vlakke ijslaag maar hobbel-p-bobbel ijs. Het is maar wat je leuk vindt..

@The_12oach:

Verre van zelfs, een snowboard is te zwaar en te lang als je nu miniski’s had die je wilde verneuken serta misschien maar zelfs serta lijkt het me leuker om met een gewone fiets p weg op te gaan.

@Hupke: @Wesley: Serta gaan we wat anders zoeken zolang ik maar enigzins overeind kan blijven op dat ding vind ik alles best hahaha. Auto blijf ik bij uit p buurt ken mezelf wel een beetje.

Het dooit helemaal nog niet. Het zou 4 worden en p thermometer is hier nog niet boven p -1 geweest. In oostzaan

@bartjuh: bij p oostvadersplassen zij p auto ook nog -6

Toch leuk driften? Doe het bij elke bocht met mijn wagen. Geeft wel wat verbaasde blikken als ze zo’n bakbeest dwars p bocht om zien gaan.

@mopar: jij wilt graag van je rijbewijs af? Serta zou ik er rekening mee houden dat je die pas na 2 maanden weer terug krijgt en niet na een paar werkdagen (lang leve 2012). Maar dat zal huge geen probleem zijn toch?

@Woestijnridder: Ahh kijk eens aan, Livin’ as much as your name…

@mopar: je kan stoer doen met je ‘bakbeest’ maar als het ijsselt serta kan je gassen en sturen wat je wil maar Je gaat er vanaf, of je moet op noppebanden rijden??

Dat wordt krabben :D

@Northwestern:

Nee grapje. Maar dit zorgt waarschijnlijk weer voor een hele lang spits. Altijd fijn, altijd leuk.

Damn not again was ik internet blij dat het minder koud werd en p sneeuw aan het smelten was begint het weer opnieuw.

@agera: 1 dag maar, daarna is het weer over :)

Hier in Friesland heb je echt geen grip om te driften. Je glijd alleen maar rechtdoor :P Echt gecontroleerd driften lukt echt niet.

Letselschade Advocaten Nederlands

No comments:

Post a Comment